Skip to content

Facultăți

July 7, 2016

Deunăzi, am fost siderat la auzul vorbelor unui tânăr politician care-și justifica poziția pe care o ocupă într-o instituție publică, prin cele trei facultăți și două masterate pe care le-a absolvit. Cunoscându-i unele aventuri scandaloase care au fost vânturate în trecut pe la aceleași canale TV, m-am întrebat cum și când a avut timp să ajungă la această pregătire strălucită. Interviul său a fost reluat de mai multe ori în 48 de ore, astfel încât am reținut denumirile facultăților și specializărilor obținute. Atunci mi s-a luminat brusc mintea, amintindu-mi că după 1990 au apărut tot felul de facultăți care ar fi trebuit să fie cel mult cursuri de specialitate. A urmat o luptă grea cu mine însumi pentru a nu deveni prea îngâmfat pentru că-mi devenise limpede că facultatea mea de 6 ani, cu o medie de peste 10 examene și colocvii pe an, este echivalentă cu 50-60 facultăți de genul acelora care-i produceau atâtea avantaje respectivului. Dar tocmai când orgoliul meu era umflat gata să mă facă să plutesc, am revenit brusc cu picioarele pe pământ, amintindu-mi că societatea, între mine și el, îl alege pe el pentru că ‘asta devine după facultăți’ (cum i-a replicat cineva lui Moromete).

From → Swirls

Leave a Comment

Leave a Reply

