Skip to content

Ciori mutante

October 1, 2012

Prietenul acela pe care-l cunosc ca pe mine insu-mi, este revoltat de ceea ce i s-a intamplat. In ultimele zile din septembrie s-a dus la casa parinteasca a sotiei, casa situata in provincie si care este in prezent nelocuita. Scopul vizitei era sa culeaga nucile care cad din nucul batran aflat in curte, precum si ceva struguri din bolta de vita plantata special pentru umbra. Surpriza insa, nu gasi nici-o nuca, nici in pom, nici pe jos in curte, desi copacul este de 2-3 ori mai inalt dacat casa.

Am intrebat vecinii, dom’ le, imi spuse amicul, daca au observat ceva hoti in zona, stiut fiind ca ei au curtea aproape tot timpul sub privirea lor. Ciorile tre’ sa fie, mi-au spus vecinii, este invazie de ciori in oras. A urmat apoi o pledoarie ca numai ciorile ar fi mancat nucile si ca fac prapad in localitate, terorizand populatia. Numai ca este greu sa ma convinga cu explicatia lor, continua amicul, cel putin din cauza urmatoarelor enigme:

-In oras, nici urma de cioara.

-De ce fac prapad ciorile doar in curtea mea?

-Cum reusesc ciorile sa manance absolut toate nucile, nelasand nici-o nuca in pom sau pe sol?

-Ciorile mananca nucile cu bere? Am gasit in curte cateva sticle goale de bere (sic!).

-Ciorile fura si struguri? Daca da, de ce culeg strugurii incepand cu cei de la sol pana la cei aflati la inaltimea unui om si nu incep cu cei de sus?

-Ciorile mai rup si din crengile din nuc? Sau, cum se spune in popor, au batut nucul sa cada nucile sa le poata aduna?! Am gasit numeroase crengi rupte, unele fiind foarte lungi.

-Ciorile intra in curte pe poarta, utilizand chei portivite? Daca da, de unde le au si cum le-au obtinut? Sau, poate ca…zboara peste gard, mai stii? Exista si minuni.

La toate aceste enigme nu gasesc raspunsuri clarificatoare, desi in ultimii doi ani am lucrat intr-un mediu unde eram coleg cu distinse bioloage si ar fi trebuit sa se lipeasca de mine ceva notiuni introductive de biologie. Asa ca, deocamdata, nu ma adresez politiei pentru ca suntem in pragul unei descoperiri de interes remarcabil- ciori mutante, a incheiat impacat cu sine amicul meu.

From → Swirls

One Comment
  1. mariana permalink

    super tare!!!…cel putin faza cu bioloaga :))

Leave a Reply

