Skip to content

Perle de la AGA (Adunarea Generala a Actionarilor)

July 18, 2012

 Eu, oricum, votez contra. Dar vreau sa-mi spuneti si mie despre ce este vorba.

 Eu am obtinut actiuni la un 1 leu pe bucata, iar administratorul societatii a cumparat actiuni de pe bursa la juma’ de pret? Asta-i inselaciune!

 De ce vrea administratorul sa rascumpare de pe bursa actiuni ale societatii noastre la preturi intre 0,2 si 1,5 lei (buy-back)? Vrea sa ne fure ? Propun ca limita minima de pret sa fie 0,7 lei pe actiune (sic!).

 Am cumparat actiuni la aceasta societate, dar dividendul este mai mic decat la banca. Cer ca administratorii sa-si dea demisia.

 De ce eu am cumparat actiuni cu 0,48 lei bucata, iar acum este 0,4 lei la bursa?

 Sa ne spuna administratorul, cum si-a permis  sa vanda actiunile ABC din portofoliul societatii noastre, atunci cand acestea erau la valoarea maxima?

 N-am bani sa va dau in judecata. Din acest motiv vreau s-o faceti voi ca sa va arat eu ce nereguli aveti.

 In raportul anual scrie ca ati depozitat benzina obtinuta din petrolul cumparat ieftin. Nu sunt de acord s-o vindeti cand va fi mai scumpa, deoarece consumatorii sunt cei care o vor plati.

 In AGA la o societate cu capital majoritar de stat, un actionar intreaba: ‘Desi este societate comerciala pe actiuni, consiliul de administratie obtine mereu profituri in scadere. De ce?’ Raspunsul terifiant al reprezentantului statului in AGA: ‘Avem alte prioritati’ (sic!).

From → Mgmt & Org

Leave a Comment

Leave a Reply

